Veelgestelde vragen (FAQ)
Onze producten
Zijn de producten biologisch?
Een deel van onze producten zijn biologisch of zelfs biologisch-dynamisch. Dit wordt per product weergegeven.
Uit welke producten kan ik kiezen?
We vinden het belangrijk dat je zelf kunt kiezen welke producten je kunt bestellen. Je bent vrij om te bestellen wat je wil. Het is naast vrije keuze ook mogelijk om te kiezen uit samengestelde boxen en/of pakketten.
Zit ik vast aan een abonnement?
Nee, je zit niet vast aan een abonnement.
Account
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Het is mogelijk je gegevens te wijzigen in je account, onder 'accountgegevens'.
Waar kan ik me in/uitschrijven voor de nieuwsbrief?
je schrijft je in voor onze nieuwsbrief via de pop-up op de website of in de footer(helemaal onder in de website) van de website.
He schrijft je uit voor onze nieuwsbrief in de footer (onder in) de nieuwsbrief.
Bestellen
Hoe werkt bestellen?
Voeg de producten toe aan je winkelmand via de knop 'In winkelmand'. Rond je bestelling af door je winkelmand af te rekenen. Vul je (adres)gegevens en rond je bestelling af. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail én een e-mail met track & trace.
Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.
Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.
Ik heb per ongeluk een verkeerd aantal besteld, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.
Ik heb een fout gemaakt met bestellen, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.
Betalen
Hoe betaal ik?
Je betaalt tijdens het afronden van je bestelling. Eenvoudig en veilig online.
Waar vind ik mijn factuur?
Facturen zijn opgenomen in 'Mijn account' onder 'bestellingen'.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?
Binnen twee werkdagen.
Bezorgen
Ik heb een product niet, teveel of te weinig ontvangen
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten bedragen € 6,95.
Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?
Ja, het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Tijdens het afronden van je bestelling geef je aan dat je je bestelling op een ander adres wil laten bezorgen.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.
Wanneer ontvang ik mijn besteling?
Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met informatie over bezorging, incl. track & trace.
Retouren, klachten en opmerkingen
Ik heb een product niet, of teveel ontvangen
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.
Ik heb een klacht
We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Om je klacht op te lossen én onze dienstverlening te verbeteren willen we je vragen contact met ons op te nemen.
Wanneer mag ik een product terugsturen?
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten. Mocht je niet tevreden zijn over een product, neem dan contact met ons op.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.
Kan ik een product ruilen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Veel van onze producten zijn vers, waarbij het helaas niet mogelijk is om te ruilen. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten. Mocht je niet tevreden zijn, willen je vragen om contact met ons op te nemen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is helaas niet mogelijk om producten retour te sturen. Wel hebben we voorwaarden opgesteld wat betreft onze producten. Deze voorwaarden zijn opgenomen in ons retourbeleid.
Overige vragen
Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via het contactformulier of neem contact met ons op.
nieuws over onze boeren en producten
Schrijf je in en ontvang het laatste nieuws over onze boeren, onze producten en het aanbreken van seizoenen!