Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb een vraag over...
    Add a header to begin generating the table of contents

    Onze producten

    Een deel van onze producten zijn biologisch of zelfs biologisch-dynamisch. Dit wordt per product weergegeven.

    We vinden het belangrijk dat je zelf kunt kiezen welke producten je kunt bestellen. Je bent vrij om te bestellen wat je wil. Het is naast vrije keuze ook mogelijk om te kiezen uit samengestelde boxen en/of recepten. 

    Nee, bij een normale bestelling zit je niets vast aan een abonnement.

    Account

    Het is mogelijk je gegevens te wijzigen in je account, onder 'accountgegevens'. 

    je schrijft je in voor onze nieuwsbrief via de pop-up op de website of in de footer(helemaal onder in de website) van de website. 

    He schrijft je uit voor onze nieuwsbrief in de footer (onder in) de nieuwsbrief.

    Bestellen

    Voeg de producten toe aan je winkelmand via de knop 'In winkelmand'. Rond je bestelling af door je winkelmand af te rekenen. Vul je (adres)gegevens, selecteer uw bezorgdatum en rond uw bestelling af. Meer informatie over bestellen en de informatie die u van ons ontvangt is opgenomen in hoe werkt rechtstreeksproducten.

    Plaats je bestelling voor dinsdagavond 22:00 en we bezorgen je bestelling, afhankelijk van onze bezorgdagen, op woensdag, donderdag of vrijdag. Bekijk onze bezorgdagen in jouw plaats via onze bezorgroutes.

    Stuur een e-mail naar info@rechtstreeksproducten.nl, neem contact op via whatsapp of Facebook Messenger. Het is helaas niet mogelijk om via het account-gedeelte uw bestelling aan te passen. Wij passen de bestelling graag voor u aan.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl, Whatsapp of Facebook Messenger. We helpen u uw bestelling aan te passen.

    Afhankelijk van het tijdstip van annuleren is het mogelijk uw bestelling te annuleren. Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproducten.nl.

    Ja, het is mogelijk om de bezorgdatum te wijzigen. Via 'Mijn account' -> 'Bestellingen' selecteert u uw bestelling en wijzigt u uw bezorgdatum.

    Betalen

    Je betaalt tijdens het afronden van je bestelling. Eenvoudig en veilig online.

    Facturen zijn opgenomen in 'Mijn account' onder 'bestellingen'. 

    Indien je geld terug ontvangt verwerken wij dit maandag. Je ontvangt een e-mail met de producten en bijbehorende bedragen die we retour storten. Het verwerken kan, afhankelijk van je bank, twee á drie werkdagen duren.

    Bezorgen

    Ja, het is mogelijk je boodschappen af te halen. Ons afhaaladres is:

    Hoofdstraat 177
    7921 AK Zuidwolde dr.

    Tijdens het afronden van je bestelling selecteer je een afhaaldatum en tijdstip.

    Ja, je boodschappen worden thuis bezorgd. Tijdens het afronden van je bestelling geef je aan dat je je boodschappen thuis wil laten bezorgen. Je kiest zelf je bezorgdatum.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.

    De verzendkosten bedragen € 4,95. Verzenden is gratis bij een bestelling vanaf € 50,-.

    Mocht je tijdens het bezorgen niet thuis zijn dan willen we je vragen om één van je buren je bestelling in ontvangst te laten nemen. We bezorgen je verse producten die soms gekoeld of bevroren zijn. Om de kwaliteit van de producten te kunnen blijven garanderen is het belangrijk dat deze producten na bezorging zo snel mogelijk de koelkast of vriezer in gaan.

    Ja, het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Tijdens het afronden van je bestelling geef je aan dat je je bestelling op een ander adres wil laten bezorgen.

    We een aparte pagina aangemaakt waar je alle informatie vindt over ons bezorggebied en bezorgdagen per dag.

    Ja, het is mogelijk om tot 24 uur voor je geselecteerde bezorgdag de betreffende datum te wijzigen.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.

    Tijdens het afronden van je bestelling selecteer je een bezorgdatum. Een dag van te voren ontvang je van ons een e-mail met track & trace.

    Je kunt je bestelling afhalen of thuis laten bezorgen. Deze keuze maak je tijdens het afronden van je bestelling.

    Tijdens het afronden van je bestelling worden de bezorgmogelijkheden op basis van je postcode bepaald. Valt je postcode niet binnen ons bezorggebied dan wordt alleen de mogelijkheid afhalen getoond. Bekijk ons bezorggebied

    Retouren, klachten en opmerkingen

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.

    We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Om je klacht op te lossen én onze dienstverlening te  verbeteren willen we je vragen contact met ons op te nemen. 

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten. Mocht je niet tevreden zijn over een product, neem dan contact met ons op.

    Neem contact met ons op via info@rechtstreeksproduten.nl, Whatssapp of Facebook Messenger.

    Nee, het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Veel van onze producten zijn vers, waarbij het helaas niet mogelijk is om te ruilen. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten. Mocht je niet tevreden zijn, willen je vragen om contact met ons op te nemen.

    Het is helaas niet mogelijk om producten retour te sturen. Wel hebben we voorwaarden opgesteld wat betreft onze producten. Deze voorwaarden zijn opgenomen in ons retourbeleid.

    Overige vragen

    Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via het contactformulier of neem contact met ons op.

    Scroll naar top